ZWROT TOWARU
- Masz prawo zwrócić nasze produkty w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu ale będziemy ci niemiernie wdzięczni jeśli napiszesz nam o powodach swojej decyzji.
- Napisz do Nas na adres info@lacotton.pl informując o zamiarze zwrotu.
- Zgłoszenie mailowe powinno zawierać : imię i nazwisko kupującego, numer zamówienia, datę otrzymania towaru oraz numer konta na które zwrócimy należność za towar.
- Zapakuj zwracany produkt i dołącz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury).
- Towar odeślij na adres : Urban Tailor , ul.Zamkowa 2, 47-400 Racibórz.
- Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym. Jeśli to możliwe, prosimy aby produkt był w oryginalnym opakowaniu.
- Kupujący zobowiązany jest do zwrotu nabytego towaru na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Zwrotu wpłaty dokonujemy do 10 dni, od daty otrzymania zwrotu towaru.
- Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w Zgłoszeniu odstąpienia od umowy lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata (dotyczy zamówień z płatnością on-line).
REKLAMACJA TOWARU
Na wszystkie produkty kupione w Naszym sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
- Jeśli chcesz zareklamować towar napisz do nas na adres info@lacotton.pl
- Wyślij reklamowany produkt wraz z opisem problemu na adres: Urban Tailor , ul.Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, z dopiskiem „Reklamacja.
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
- Reklamowany produkt odeślij na własny koszt. Zachęcamy do wyboru pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.